Zakelijke tekst & verkoop

Het zit in uw hoofd maar komt niet op papier

U heeft een prima product of verhaal. En u heeft ook heel goed in uw hoofd hoe u uw product of idee kunt  verkopen. Dus u zoekt marketingmiddelen zoals een folder, persbericht, websitetekst, reclameboodschap of bericht om zoveel mogelijk mensen te vertellen over uw idee of product. Alleen: het lukt maar niet om uw verhaal op te schrijven.
Meestal is de simpelste oplossing de beste:
Vertel uw verhaal aan iemand die kan luisteren en vraag aan hem of haar om uw verhaal terug te vertellen.
Maak aantekeningen van het verhaal dat de ander aan u terugvertelt. Werk uw aantekeningen uit. Lees het een aantal keren door. Als u tevreden bent en een objectieve ander leest wat u bedoelde, dan is uw tekst klaar.

Als bovenstaande tip niet werkt dan help ik u graag om uw tekst te schrijven of te redigeren.

Hoe schrijf ik uw tekst

Door mijn achtergrond als journaliste heb ik ruim ervaring in de vertaling van (uw) product naar een goed leesbaar verhaal. Ik kan luisteren en ik ben nieuwsgierig. U vertelt mij uw verhaal, over uw product, uw doelgroep, de sfeer, de range van uw doelgroep. En het idealisme achter uw product.
We maken  goede afspraken over leveringstijd en de manier van aanleveren.
Ik maak een opzet van de tekst en leg die aan u voor.
Samen komen we tot goed leesbare,  wervende teksten.

Producten

Folderteksten, website┬┤s, introducties, zakelijke brieven, persberichten, emails, uitnodigingen, inlays, socialmediatekst, CV's, basis-sollicitatiebrieven.

In de periode 2002 tot en met nu heb ik op freelancebasis verschillende artikelen geschreven voor onder andere het Fries Dagblad en de Leeuwarder Courant.

Technische producten

Van 2002 tot 2005 heb ik freelance artikelen geschreven voor vakbladen in de facilitaire sector in de zorg en riolering.

Openingstijden

Op afspraak

Mijn locatie

zou je?

Stuur mij email of doe een belletje (06) 14 83 00 50